Pardiralli 2018 reklaamklipp on Kuldmuna finaalis!
Juhtunud on midagi suurepärast! Nimelt avaldati eile Kuldmuna 2019 finalistide nimekiri, kust leiab ka meie liidu heategevusliku kampaania Pardiralli 2018 reklaamklipi!
Pardiralli on nomineeritud valdkonnas Reklaam / Sotsiaalreklaam ning teised selle valdkonna nominendid on:
- EV100 juubelikampaania
- PERH rinnakabineti kampaania
- Pimedad autojuhid
- Rimi – vanus ei loe
- Septembris Eijooks
- Sina oled ettenäitaja, et tema oleks ettevaataja
- Südames sündinud
Pöidlad pihku – võitjad kuulutatakse välja juba ülehomme, 15. märtsil!
Vaata finaali jõudnud reklaamiklippi koos Märt Avandi selgitustega:
Mis on Kuldmuna ja miks seda korraldatakse?
Kuldmuna on ühelt poolt loodud selleks, et selgitada välja ja tunnustada läinud aasta Eesti loovaimaid reklaame, disaine, üritusi ning digi- ja kommunikatsioonilahendusi. Teisalt on Kuldmuna ka pilguheit tulevikku, kuna homsete tipptalentide esimesed võidud saavutatakse justnimelt sellel Kuldmunal.
See ongi Eesti turunduskommunikatsiooni maastikul tegutsevate inimeste, agentuuride ja klientide meistrivõistlus ning uute säravate staaride kasvulava. Kuldmuna fookus on alati olnud loovusel ja tööde teostuskvaliteedil. Ja muidugi mõista ka neil, kes suudavad kohaliku turu barjääre lõhkuda. 21. Kuldmuna on pühendatud noortele. Ilma nendeta puuduks Eesti turundusel tulevik ja kogu meie ahtake pärand ei elaks 21. sajandit üle.
Seepärast – ükskõik kui pöörased või ebastandartsed noored tänapäeval ka poleks – kogu Eesti turundus tõstab võidupokaali teie terviseks!
Täname Kuukulgur Filmi ägeda Pardiralli klipi valmistamise eest!
Tutvu konkursi ning teiste finalistidega Kuldmuna 2019 leheküljel SIIN!